.

Jätte trevlig dag med mys ute i det sköna sommarvädret. Vi träffade upp Tess och sedan mötte vi hennes kompis Stoffe som verkligen är en sjukt rolig kille. Har aldrig skrattat så mycket tror jag som idag. Vi satt på nya baren "Oj,Oj,Oj" som hadde lite smygpremiär så där. Hur nice som helst med stora vita soffor på ute serverigen osv.
Sedan tog vi oss till ett ställe jag inte minns namnet på, men jag skojjar inte när jag säger att dem hadde bland det godaste drinkarna någonsin! Det var helt underbart. Sen kom Stoffes kompis Robin dit. Jag och Sandra satt och tjata på dem att få dit Ola (idol) men han var visst på rix fm. Lite tråkigt.
Sen tog vi oss till Kellys som var helt okej.  Massa roliga saker blev det och jag kommer verkligen sakna det här utelivet. 

                        
   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0