.

Nu ska vi ta oss in till stan och gå runt lite.  Igår kom "vår" syster hem ifrån Grekland och vi har saknat henne som bara den. Så vi ska träffa henne på stan innan hon åker i förväg hem till Borlänge.  Anna we love you bitch, and you know it.
Sen ska jag också på en blogg lunch, där jag ska coacha Tess lite i den här välden som kan vara svår att förstå. Alla funktioner och allt sånt.

Sen kommer en kompis till Stockholm ikväll och vi har lovat han en hel kväll på Stureplan.  Supermysigt!
Det blir väl några glas vin och massa skratt antar jag.    Love my life i alla fall när det är lyxigt. Villket jag oftast ser till att det är.

Men en sak, jag saknar Jenny hur mycket som helst. Herregud har åkt ifrån en utav mina allra bästa vänner. Eller det är lite som att åka ifrån hälften utav sig själv så mycket som vi är med varandra annars. Men vi får ju umgås snart igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0