Det går bra nu.

Hur möte man lycka? Det finns säkert tusen olika vis att göra det på. Men framgång? Det blir en del olika sätt för det med.
Jag känner mig otroligt "blessed" just nu då det mesta rullar på. Dessutom går det fantastiskt bra för mina vänner också.
Det är något som också gör mig otroligt glad. Att omge mig med människor som är frammåt är otroligt viktigt.

Så jag passar på att gratulera och hylla mina vänner här.

Andrea som jobbar på med modellande och är akutell för nya IKEA katalogen och även vattenfall. Hon är grym.
Koffe också som ska vara med i MakeUp Store katalogen. Maria som spelar in en singel. Helt fantastiskt av dem alla!

Nu hällsar jag på Carro som ska bli aktuell för Moore Magazine. Grattis Carro!

Jag vet att många har fördommar mot glamor modeller som Carro men det tycker jag är helt fel. Varför ska man inte använda sig utav sitt utseende när man är blessed with it! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0