Anders Nunstedt om Håkan Hellström



_____________________

Jag kan inte mer än att hålla med. Håkan Hellström är verkligen så långt ifrån min musikstil då jag mest lyssnar på musik som är "kommersiell". Jag kommer dessutom ihåg hur emot Håkan jag var under högstadiet för jag tyckte att bara att konstiga människor lyssnade på honom. Sånna som hadde piercingar och konstiga hårfärger och inte hadde någon direkt modern stil. Men nu förtiden när jag förstår och ser musik på ett annorlunda vis så är Håkan ett proffs i hösta klass. Han sjunger med mer känsla än de flesta artister som någonsin stått på en scen. Helt underbar närvaro och en röst som faktiskt trollbinder. Den senaste tiden lyssnar jag och Sandra på Håkan jämt när vi vaknar och innan vi lägger oss. Även om låten "Nu kan du få mig så lätt" är gammal så är den helt underbar. Det är en så välskriven och känslig låt och dessutom kan man gapa med hur mycket som helst utan att skämmas för hur det låter för det är känslan som spelar roll. Nej Håkan är inte bara 2oo8 utan han är oändlig!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Yes, jag håller med Calvin! =) Man ska alltid bry sig om sitt utseende men inte lägga tyngden på det eftersom it doesn't last forever! Ha det bäst! ^^

2008-07-12 @ 17:55:53
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0