Skolan

Nu sitter jag i skolan och dricker en kopp te.
Linda, Samira och Lollo sitter också med en varsin kopp och jag, Samira och Lollo ska snart ner litt gastronomen och göra vårat Engelska prov.. Kul Kul

Vi har väl hunnit med att äta mat och skvallra lite. Är jätte stressad denna vecka det är lite som ska göras. Det värsta är att det inte är utspritt över veckan, utan allt händer under helgen.

Jag ska hinna med Kessans födelsedagsfest, krogen, musikal träning hel dag både lördag och söndag, konsert med Maria och Mats på Lördag, middag hos faster, träffa mamma och lite små saker till. Hur ska jag hinna?
Men jaa det går. Jag har kommit på att om man bara tänker snabbt så går allt snabbt och då hinner man med utan att veta om det! Ähh det där lät konstigt.

Nu är det dags för lite frukt innan provet!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0