ska vara med i tv

Hej alla!
Idag har varit en jätte bra dag, har varit ledig ifrån skolan villket var så skönt. Bäst var att äntligen få sova ut!
Vid två åkte jag till haga för det var träning till modevisningen som är imorgon: halv 3!

Men dagens höjdpunkt var att jag blev uppring ifrån en tv kanal som ska sända ett program som jag ska vare med i.
Jag berättar lite mer när det närmar sig, men jag åker till sthlm 10 mars på möte för det osv.
Hur roligt som helst. Snart kommer Jenny hit och vi funderar på att ta en tur förbi Sandra och skvallra lite, för Andrea har kommit hem! Finns säkert mkt att prata om!

Hoppas att ni haft en bra dag också!

Smakprov utav modevisningen!
Alla är välkomna imorgon halv 3 på Hagagymnasium (aulan)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0