Ready to go

Uch va tidigt det är. Jag hatar verkligen när man går upp och det är helt natt svart ute! Och dessutom när man hör att det blåser och ljuden får en att tro att det skulle kunna vara storm ute. Men i alla fall nu är jag duchad och nästan klar.
Ska sätta igång och platta håret, välja kläder och sen är jag så gott som redo för dagen!
Jag är konsigt nog väldigt pigg ändå, även om både jag och Linda lät halft döende när jag ringde för att väcka henne.
Idag ska jag ha redovisning i datakunskap halv 9 och resten utav dagen går nog åt att skriva Naturkunskaps rapporten tillsammans med Andreas och Linda. Sedan beger jag mig in till stan och övar på mina låtar inför imorgon. Oh längtar lite faktiskt, det ska bli roligt!

Ha en fin dag idag!

image54

Jag och Jenny ute på krogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0