Oh my

Just nu sitter jag och pluggar till datakunskaps redovisningen som är imorgon. Har igentligen haft ganska mycket att göra idag, men för en gångs skull avbokade jag allt och tog mig tid att bara vara en stund. Har träffat mamma villket var en evighet sen eftersom vi båda har massa olika saker vid olika tillfällen och dem blir så svårt att hitta lediga luckor som passar båda. Sen kom Jenny förbi här en stund, det var också länge sen!
Vi satt mest och prata och sen åkte hon hem och jag fortsatte mitt pluggande.

Imorgon ska jag ju ha min redovisning och ska vara i skolan till 15:00. Sen blir det att åka direkt till Borlänge för att möta Mats och Maria och träna till konserten vi ska ha på lördag. Jag ska sjunga en del låtar själv:

Your song
It's a heartache
Ikaros
The winner takes it all
Against all odds
One sweet day
I have a dream

och sedan blir det duett på Baby can I hold you tonight (igen), och Total eclipse of the heart.
Så resten utav denna kväll går nog åt att plugga text och melodi.




Jag och Evelina på bilden, hon var med i idol för övrigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0