NYHETER

So they say!
Nytt för bloggen är att engång i veckan ska jag ha ett tema som heter "so they say" där jag ska gräva lite kring svenska kändisar.

Ola svensson:

Ola som deltog i melodifestivalen fick nöja sig med en andra chansen plats. Villket innebär att han fortfarande kan bli en utav dem tävlande bidragen i globen.
Det tisslas och tasslas om att Ola ska vara bra bitter pga att han inte kvala direkt till final. Ola är nämligen en tävlings människa som avskyr förluster.
Jag tycker dock att han ska va nöjd ändå då det ser ut som att han har ett stort stöd bland sina fans. En undersökning tyder även på att Ola har alla
förutsättningar att ta sig till final då han möter den inte lika kända sångerskan, Caracola!



Erik Segerstedt:


För ett tag sen ryktades det om att Erik och den schlager artisten Linda Bengtzing skulle vara ett par, eller åtminstonde ha en romans på G!
Båda artisterna förnekade sin romans, men bilder finns nu där Erik och Linda åker tillsammans i ett privat plan ifrån Norrland.
Vad tror ni?   Jag tror faktiskt nog att det är någon fuffens romans där.




________________________________________________

Veckans Intervju

Det är också något nytt för denna blogg. En gång i veckan kommer jag att göra en intervju med några utav dem hetaste svenska kändisarna.
I intervjun har ni som är läsare ett stort ansvar när det gäller villka kändisar ni vill läsa om och vad för frågor som ska ställas!
Tillsammans ska vi grilla dem :P haha

Mr fashion och Mrs Chic!

Jag bara älskar sidor som stockholmstreetstyle.com och har darför bestämt för att inspereras utav deras ide. För visst undrar
man vart den snygga koftan som går förbi en på stan kommer ifrån! Jag tycker dessutom att det är grymt viktigt att vi uppmuntrar folk
som vågar sticka ut och har en grym egen stil. Darför tar jag kort på någon som jag tycker är "så helt rätt" och ber dem berätta om sin stil
och kläderna dem har på sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0