Nya Idol Juryn!

Oj va synd är min första tanke!
Det känns så tråkigt när ett koncept funkar så bra som det gjort ska bli något annat.
Jag har varit en av dem så många som följt detta program med spänning, och även deltagit själv. 2 grr till och med! Kanske om ni tittar på dvd:n ifrån 2006 så ser ni nog mig! ;P

Jag har alltid gillat både Kishti, Daniel och Peter även om dem skrämde livet ur mig på audittion.
Många gånger efter programet har jag fått tipps och väg ledning utav Kishti och jag ser upp till henne
väldigt mycket! Jag kommer sakna dem alla.

Dem nya jury medlemmarna har jag inte alls så stor koll på :/
Men dem kanske kan ro detta i land? Vem vet, jag kanske till och med söker i år! :)

Jag postar med ett klipp där jag sjunger, så får ni ge lite tipps.
Det är jag som inleder låter och Maria Jonasson är tjej rösten!


Källa: www.aftonbladet.se

image73




Jag & Maria - Baby Can I Hold You Tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0