Melodifestivals mys

Hej alla!

träningen gick fantastiskt bra och jag är jätte nöjd med dagen även fast det har varit lite segt.
Efter repet gick jag, Maria, Linn, Karin, Robin och Linn på Kupolen för att kika runt där lite!
Har hittat världens grymaste kofta, den ska jag köpa!
Sen åkte Robin vidare och vi andra satta och ner på fiket där och skvallra lite.

Nu ska jag byta om till mjukiskläder och fixa mig sen tar jag mig till faster, för vi ska titta på melodifestivalen!
Vad har hänt med mig? Varför är jag inte ute?
Nej, men jag är så seg så jag kände för lite tv tittande och prat!

Hoppas ni får en trevlig kväll, själv håller jag tummarna för carola o andreas ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0