God morgon.

Söndag och jag är upp sen en timme och håller på att packa danskläder till dansträningen idag.
Det ska faktiskt bli lite skönt att dansa, men kanske ganska dryg då det är ifrån 10:00 - 18:00!
Idag ska vi finslipa lite danser och sen ska vi killar på vara kvar medans tjejerna åkter hem. Jag antar att det blir
grease lightning koreografin vi ska träna på!

Men ärligt, vad har hänt med vädret?
Det har varit vår i några dagar, och nu värsta stormen! Uch så jag inte orkar med någon kyla!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Kan lugnt påstå att jag också längtar efter våren och lite varmare väder. Fast jag ska nog inte klaga, jag som inte gillar snö har fått bara minimalt denna vinter. Hurra för det!

Ha en skön söndag!

2008-02-17 @ 11:10:08
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Anonym

tack vännen! du är snäll du! vi hörs. kram

2008-02-17 @ 18:26:09
URL: http://emmaheden.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0