dagen

Ne nu sitter jag och funderar på vad jag ska börja göra nu   :/
Jenny har varit och hälsat på idag och vi åt middag med far och disskutera allt mellan himmel och jord.
Idag är en sån där halv daggig dag faktiskt. Just för att jag blev så glad utav den fina sommar solen, sen plötsligt några timmar senare är det kallare än julaftons dagen själv.

Jag är jätte glad för alla nya läsare här på bloggen. Dessutom så glad att så många ifrån igår
återvänder och läser mer. Har ni några funderingar eller vill bara prata om något som rör bloggen
eller allt där i kring så tveka inte att kontakta mig. Alltingen här eller på min msn: [email protected]

Nu ska jag se till att koka mig en kopp te och tända en härligt cigg :P
Ja jag röker, tacka gud för det!

image101

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker inte att det gör något att det är så många som har dem. Klänningarna
är ju så enkla i sig så att det blir en helt nu outfit beroende på accesoarerna =)

Ha en fin kväll!
/Emelie

2008-02-28 @ 19:31:28
URL: http://immortalize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0