Britney Spears gravid!

Oj så det ryktas. Tydligen ska superstjärnan vara gravid!

Jag har verkligen alltid gillat Brittan och sett upp till henne som artist. Jag tycker att hon är grym på scen och
har nästan alltid gjort bra musik videos och låtar. Jag tycker verkligen synd om henne. Blir lite arg när jag
tänkter på villket helvete media har ställt till omkring henne. För jag tror nämligen att dem är en stor anledning till
att hon är så nedbruten som hon är.  Det är sällan jag kritiserar henne... MEN...

Jag tycker verkligen att hon borde satsa på att bygga upp sig själv innan hon är mogen att ta hand om ett barn, för trots allt klarar hon nästan inte av att se efter de två hon redan har!
Men om detta är ett sätt för henne att bearbeta och ta sitt liv till ett stabilt läge så fine...

Vad är era åsikter?

image84

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Det förvånar mig inte :)

2008-02-28 @ 12:15:49
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0