Blondinbella + grönsaker med dipp.

Nu har jag varit förbi och hälsat på faster igen. Vi har suttit och skvallrat lite och dippat grönsaks stavar i en jätte go dipp. Nu längtar jag till att få sova, och dessutom är det sovmorgon imorgon! Minns knappt när det var sisst!
Mycket med musikalen nu så det blir tidiga morgonar och sen är det skolan o modevisningen på det. Men jag hinner!

Var inne på bellas blogg (www.blondinbella.se)
Såg att hon uppmanar läsarna att nominera henne till årets kvinna!  Och så go som hon är så hjälpar jag till och sprida denna uppmaning! Själv skicka jag iväg ett mejl och gjorde det nyss!
Så alltså skicka iväg ett mejl och gör lika ni med: [email protected]




Lite bilder ifrån dagen!


Kommentarer
Postat av: Hampus

Ja, jag med :) Hon är grym

2008-02-18 @ 00:50:15
URL: http://elvish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0