Villken skillnad

Självklart följer jag den engelska motsvarigheten till idol här.  Programet heter x factor och jag måste bara säga att det är sjukt stor skillnad mellan dessa två länders utbud.  Jag förstår varför England är så stort inom musik industrin.
Igår åkte Ruth ut och hon är den 5 att åka ut och tro mig när jag säger att dem som är kvar är minst lika bra. Förstår ni nivån. Kolla bara in hennnes sissta uppträdande. Hon ger allt efter att ha åkt ut! Kolla vad proffsig hon är och villken röst. Det är bra mycket bättre än Alice och alla andra tjejer i Sverige.


Kommentarer
Postat av: asså

din blogg är riktigt dålig va sysslar du med????

2008-12-08 @ 02:34:01
Postat av: Jonas

du är turk, varför har du blonderat håret?

2008-12-08 @ 02:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0