U.n.d.e.r.b.a.r.t

Men hur skönt är det inte när man väl tar sig tid för det. För tid har man ju igentligen så det är kanske motivation som saknas. Men jag har bestämt mig för att jag har den.
Jag började promenera lite och sedan tog jag mig an att jogga.  Det var stålande sol och grönt så jag fick sådan energi att det är sjukt.

Efter min jogging tur gick jag vidare ner till Vicktorian Park och bara gick i raskt tempo. Tittade på alla som  var där samtidig som jag lyssnade på musik. Super!
Det är verkligen svårt att tro att det snart är jul  här för det är grönt överallt och idag såg jag vårblommor i parken. Det var två fotbollsplaner som var fyllda av folk som spela fotboll. Folk som är ute och går med sina hundar. Farmor och farfar som är ute med barnbarna. Det var smockat och jag var så lycklig.

Jag såg dessutom två erkorrar och en svan. Alltså jag fick en smärre shock då jag trodde svanar var i samma storlek som ankor. Men herregud Svanar är ju enorma!


Kommentarer
Postat av: blues

bra gjort - det är bara att köra hårt. Det lånar sig i längden, fast allt i början kan verka svårt, men...

Jätte fin bild på svanar - vilka otroliga färger.

Hoppas att det blir mer bilder från Londons natur.

2008-12-21 @ 18:52:55
Postat av: Dennis

Hello my dear!



Oj, det kan jag tänka mig. Skönt dock att X Factor gör artister till skillnad från Idol där man glömmer bort "stjärnorna" efter typ tre och en halv vecka. Eller jag kommer knappt ihåg vem som vann senast, haha...



Take care <3

2008-12-22 @ 01:42:51
URL: http://www.dennism.se
Postat av: jenka

är du homo?

2008-12-23 @ 10:56:56
URL: http://jennikemikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0