Tragiskt

Jag satt nyss hemma och fick för mig att springa ner till 7eleven som ligger typ 5 minuter bort. Handlade lite till kvällen och började promenera hem.  Ser en  man ligga halvt medvetslös vid en garageport. Det är liksom som ett tak som går över där så jag förstod direkt att det var en uteliggare. Sovsäck bredvid och en kanna, antagligen var den fylld med sprit.
Jag ringde polisen för trots allt låg han som att han vore döende.  Polisen däremot frågade villket område jag bodde på och jag sa St James. Det är ju ett lite finare område så dem kom ganska snabbt dit. Jag tänkte va bra, då är det någon som tar hand om dem. Men det ända dem gjorde var att bära honom över vägen och han gav ifrån sig några ljud. Titta sig omkring börja gorma och polisen gick.

Så det enda dem gjorde var att ta bort honom ifrån den fina gatan. Då undrar man vad det är för fel här i London och England. Bryr man sig inte om människor?  Eller räcker det med att dem som har det bra mår bättre. Konstigt system.
Som att flytta mannen till en sämmre gata löser problemet.


Kommentarer
Postat av: Nicolas

jag hade somnat haha!

2008-12-06 @ 19:08:08
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0