tankar

Hej alla


Vaknade ganska sent idag. Men det är väl bra för jag känner att det behövdes då det varit ganska mycket stress kring julen. Nu är det dock dags för nästa del. Det är snart ett nytt år ju. Spännande!

Men de kommande dagarna går personligen åt att fundera på året som varit och fortfarande är. Det är dags att gå igenom allt jag gjort och se hur jag ska jobba vidare.

Det är för mig viktigt att se tillbaka på misstag så jag vet hur jag ska göra i fortsättningen vid sådana tillfällen för att denna gång göra det rätt.


Något annat jag gör är att kolla om jag faktiskt nått alla mål jag satt upp för året för det är också en viktigt sak. Varför och varför inte?

Om jag inte lyckats med en specifik sak så tycker jag att det är viktigt att kolla på varför det blev som det blev. Kanske ville jag det egentlige men satte det målet för någon annans skull. Om man ville det och inte lyckas så kanske man ska sätta målet igen men se över och ändra strategi inför 2009!


Så denna dag ska jag ägna åt att just fundera på dessa saker.

För då är jag verkligen redo för ett fantastiskt år 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0