Tack, tror jag!

Ni skulle bara se.

Jag kommer in till frisören vid två och är hemma klockan 5. Det tog sin tid och då kan man tro att det blev bra.
Men jag är verkligen gul. Alltså det är verkligen i Kalles kaviar stil och jag tror jag allmänt bryter ihop.
Min hårbotten brinner och jag är GUL!  Så Sabrina skällde ut dem efter noter, eftersom edm faktiskt garanterade ett lyckat resultat. Det hela slutade med alla varenda frisör (8st) gick igenom mitt hår och försökte göra det bra. Utan att lyckas.
Så jag behövde inte betala och fick silvershampo på köper. Det kan behövas vill jag lova.

fler bilder kommer senare ikväll. Ni är tillbaka här då va? Bra!


Kommentarer
Postat av: Frida

Aj då :(

2008-12-02 @ 20:05:08
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0