Sår

Jag skulle precis lägga in en inpackning eftersom håret verkligen är uttorkat.
 
Vad upptäcker jag? Sår, jag har verkligen sår i hela hårbotten. Förstår ni mig?   Jag har precis varit hos en frisör och dem har gjort mig gul, klippt mig fel och på toppen utav det har jag bleknings sår över hela min hårbotten.
Jag tyckte att det gjorde ont, men jag trodde att det var för att mitt hår var torrt efter blekningen och blivit strävt, men nej SÅR!

Jag är rasande. Imorgon är det jag som går tillbaka till salongen och skäller ut dem. Jag ska verkligen blixtra över hela stället. För dem ska föreställa proffs och utbildade inte en gäng idioter som tror att dem kan färga och klippa.
Då frågade jag dessutom hur länge man måste gå i skolan för att bli frisör här. 3 år! Det är ju samma som i Sverige och inte fan har jag fått  sår hos frisören där. Nej nu har jag fan fått nog!

Jag ser alltså ut som en impoterad bosnier som försöker bli svensk. Import till 100% ...

Oh dear!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0