Nu får vi göra allt själva

Hej alla!

Villken vecka detta har varit och det tar inte slut än. Eftersom det har varit jul och nu är det nyår så är vi alla lediga.
Självklart är våran städerska också ledig så jag och Sabrina har fått göra allt själva. Jag menar verkligen allt.
Disken har vi turats om att göra och idag ska vi till och med damma!  Tvätten skulle jag aldrig kunna göra själv så det får Sabrina göra. Idag ska vi också damsuga, spänande!

Alltså det där med städning har faktiskt aldig varit min grej. Jag kan ju det men jag väljer helst att slippat f. Så det är fantastiskt att det finns folk som tycker om det och vill jobba med det. Jag tycker fler människor kan hoppa på och utbilda sig lite så att det blir lätttare att hitta städerskor.
Det är ju ett ganska mysigt jobb även om jag aldrig skulle kunna göra det. Herregud nej jag är då på tok för fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0