Nej nu

Nu vart jag lite grinig. Här gör jag mig iordning och allt. Jag är nästan klar då jag börjar platta håret.
Vad händer? Ingenting.
Ni vet de dagar då det känns som att ens hår bara inte vill som man själv vill. Det här är en sån dag.
Så jag blev tvungen att tvätta om håret och nu sitter jag här och måste låta det luft torka. För blåser jag det så blir det inte som jag vill.

Så brottom som jag hade så nu har jag försenat hela dagen för mig själv och Sabrina plus Francheska. Det var väl inte så snällt kan man tycka. Men det var ju inte med meningen.


Kommentarer
Postat av: Knirr-Knarr

AH! VEDRAN! NU KOMMER DU GENAST TILLBAKA OCH GER MIG DOM DÄR GLASÖGONA! Som jag har letat! Ahh! UNDERBART VACKRA! <33 Hoppas att allt är bra med dig =)

2008-12-25 @ 23:52:03
URL: http://hector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0