Natacha Peyre

Jag saknar sommaren så jag passar på att sakna sommar modet as well. Finns det något härligare med sommaren än kläderna man kan ha. Sommaren 2008 ägdes utav Natacha Peyre och hon hade alla rätt när det kommer  till klädval.





Håret: Inga extrema frisyrer utan "jag orkade inte göra något med det, men det är skit snyggt ändå" frisyren som verkligen tog folket med storm.

Solglasögon: De glasögon som räddade vilken situation som helst. Man kunde ha dem för att känna sig snygg. Man kunde ha dem för att man inte orkade sminka sig. Man kunde ha dem en bakfylledag och man såg ändå riktigt bra ut.

Vitt linne: Diskret och stilrent. Ett enkelt linne som gjorde det hela sommar fräscht och fint.

Dessutom fick den solbrända färgen stå för center of the attention.

Bälte: Något man använde för att få det hela att få en fashion touch , enkelt, snyggt och så rätt.

Kjol:
Sommar fräscht återigen. Att den är söt men ändå sexig på sitt vis gör det hela till en 100% rätt.

Armband: Ett stort kinde of hanging armband gör hela outfiten lite mer avslappnad.

Bara ben: Även här får man chansen att visa färgen man jobbat på hela sommaren. Dessutom finns det inget som gör att kroppen ser mer välmående ut än att ge den en lite gyllene touch.

Väskan: Det en viktig del. Den gör hela outfiten komplett eftersom den drar ihop många delar utav alltet. Den liksom går ihop med skorna, bältet, solglasögon. Hela den bruna tonen i outfiten knyts ihop med väskan.

Skorna: Öppna och enkla. Enligt mig är inte borde man bannlysa flip-flops för tjejer. Jag tycker det ser hemskt ut. Om man inte ska ha klackar kan man ha ett par bekväma sneekers eller ballerina. Men annars är detta alternativ perfekt. Det gör outfitten lite klassigare på något vis. Lite mer chick!


Kommentarer
Postat av: louise

Hon är snyggast

2008-12-28 @ 22:57:01
URL: http://paasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0