Meral Tasbas




Jag gillade hennes blogg i början. Jag gillade henne under tiden i baren.
Överlag så tycker jag att Meral verkar vara en gymt rolig tjej med självdistans och en hand full humor.
Men en sak är jag trött på: Var och varannat inlägg handlar om hur bra hon tycker att Katrin är.   Ja Katrin är grym, hon är toppen utav blogg Sverige.  
Men Meral, snälla!

Det räcker, vi fattar!
Du tycker hon är grym. Du tycker hon har karisma. Du tycker hon har utstrålning, Du diggar hennes blogg. Du tycker att ni två är lika till utseende.  Vi har fattat.   Kan du vara snäll nu och gör det du är bra på. Skämta, skriv om dina dagar och allt det du gjorde i början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0