Men vettu, fånt ja bli blond i London!


Hej alla.

Ser ni mitt oranga hår? Jag som varit så blond.
Jag saknar det och vill ha det tillbaka! Nu fick jag det att låta som om att det var en peruk.
Men nej det är äkta, jag lovar.

Nu har jag sett till att boka en frisör tid här i London. Så klockan 2 imorgon ska jag klippa mig och bli BLOND!
Ja men vettu fånt ja?
Jag tror min pälsmössa skulle göra sig bra mycket bättre ihop med fint skandinaviskt blont hår.

Dessutom är det så sjukt mkt folk här i London så jag känner att jag skulle representera Sverige bra mycket bättre som blond. Skulle jag inte?
För även om England inte är så långt bort så undrar alla här varför jag inte är blond om jag kommer ifrån Sverige. Nu slipper dem fråga och tack och lov slipper jag svara.

Kommentarer
Postat av: A

Va fan.. London säger du? Katrin skriver ju att du e i stockholm...!?!?!?!

2008-12-01 @ 17:34:38
Postat av: CALVIN - Dalarnas mest lästa blogg

Hej A



Jag och Katrin träffades i stockholm för en vecka sen och nu har jag hunnit rymma iväg till London.

2008-12-01 @ 17:37:56
URL: http://calvinbozic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0