Men hörrni

Är inte denna dag helt underbar. Jag känner att jag är helt super lycklig :)
Sabrina är ute och tittar på ett nytt hus, ska bli roligt att höra vad hon hittat  nu när hon kommer hem. Det är ju mellandagsrea här men det känns inte som någon ide att ens gå ut för ni kan säkert tänka er villket tryck det är på stan i London. Helt sjukt!
Så jag tror man mår bäst utav att stanna hemma.

Jag pratade med Magda nyss och hon har bokat billjett hem till Polen. Så vi ska ha en lite champange kväll här hemma hos oss ikväll.  Ska även se till att ringa över Juliana, Paulina, Francheska och Rachel så dem också får vara med. Riktigt trevligt kommer det nog att bli, men väldigt lungt eftersom vi måste spara all energi till nyår ju.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0