Ibland får man.

Hej Alla.

Idag har jag tagit det lungt. Eller mer sovit hela dagen.
Jag och Sabrina satt uppe och prata tills klockan blev 7 på morgon så våran natt fick bli på dagen istället.
Ikväll är det dessutom mys kväll med lite vin, ostbricka och tv. Det är X factor (idol)  och Let's Dance.

Det är jätte tråkigt att dem inte firar Lucia här. Ärligt talat så när man pratar om det så verkar det som att
dem faktiskt inte vet vad det är. Jag som trodde alla firar Lucia.
Inte har dem Lussebullar heller och varken jag eller Sabrina vet hur man lagar sånt. Lite tragiskt nog satt vi båda och nynna sorgset på lucia sånger medans vi rökte ute i kylan imorse. Tragiskt.
Vi nästan satt där och tänkte om vi sjunger så kanske det kommer ett litet ljusspridande tåg förbi oss. Men nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0