Hellu

Just nu sitter jag och fyller i lite blanketter och spelar in lite klipp där jag sjunger. Sveriges stjärna Carola
ska nämligen ha ett "sång läger"  och jag ska självklart närvara. Det är dock inte fören i slutet utav våren 2009 men man måste skicka in sång klipp redan nu så dem vet vad dem har att jobba med.

Det kommer nog bli väldigt spännande kan jag tänka mig. Framför allt lärorikt då man kommer gå igenom allt detta:


  • Solosång/Röstvård
  • Koreografi/Dans
  • Scen/Mikrofonteknink
  • Styling
  • Musikindustrikunskap
  • Inspelningsstudio/Producera
  • Presshantering
  • "Branding" - Varumärksutveckling

Allt detta plus några ämmen till kommer man att få läsa, höra om och få prova på. Sedan jobbar man med en egen sångpedagog mellan varven.  Olika gästföreläsare och utav Carola själv. Spänande hörrni! Ser fram emot detta.






Kommentarer
Postat av: emma

hejsan : ) camp carola, spännande. Är du redan antagen eller kan man söka fortfarande? vart finns infon? tackar för en trevlig blogg! Nyligen tillagd i favoritlistan. /emma

2008-12-17 @ 00:31:25
URL: http://popsickness.blogg.se/
Postat av: emelie gustafsson

hej , hur anmäler man sig?

:)



mvh

Emelie skicka svar till min msn emelie95[email protected]

2008-12-25 @ 13:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0