Blogg bråk!

Villken dag. Vaknade ganska nyss eftert som det blev lite sent igår. Öppnar min mejlkorg och killen jag bråkade med igår har sett till att hans vänner hör av sig. Vad trevligt!   Jag älskar ju som sagt fans.
Vet dock inte om hans mejl var så trevligt. Men som eran favoritbloggare så är jag dock van vid sådant.

 


Det roliga är att han tror att det gör någon skillnad för att hans pappa är polis! Men komigen, alla kan anmäla även  om man inte har en förälder som inte är polis. Sen att han tycker att mitt inlägg som jag skrev igår (OBS: läs nedan)
var trakaserier kan jag inte hålla med om. Men det kanske är en smaksak? Vad vet jag.
Sen att han har klistrat med min adress som dessutom var fel kan jag inte förstå? Haha  Jag menar man behöver inte en adress för att anmäla någon. Det kan man göra ändå!
Så vad är  det han vill visa:  Jag veet vart du bor
Fy va töntigt att jag nästan skrattar livet ur mig. Jag önskar att Jenny var här och kunde rädda mig för jag är ju så jäkla rädd. hahaha    Jag tycker verkligen detta är roande.

Den andra killen var inte så sen med att skicka mejl han heller.


Kommentarer
Postat av: sara

men gud va fjantigt! hahahahaha

jag dör av skratt här snart!

2008-12-19 @ 18:00:44
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/
Postat av: Mezgin

fyfan vad onödigt att hålla på och trakassera folk, utav vadå? Det finns något som kallar yttrandefrihet här i sverige. Vedran bry dig inte om dessa människor som håller på så här, de som inte har nå liv. Jag kan ju säga att jag själv är väldigt trött på att folk hela jävla tiden vill förstöra för en!! Skit i de som håller på kan jag iaf säga!! Sköt om dig.. <3

2008-12-19 @ 18:38:55
URL: http://mezgin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0