Hej alla

Förstår ni att det är sommar ute här! Det lyser in sol igenom fönstrerna men jag vägrar gå ut med mitt gula kyckling hår.
Finns inte en enda chans att jag gör det, vettu.   Inte kan jag ha min fina pälsmössa heller, eftersom det är varmt.
Märker ni hur jag klagar? 

Jag är ingen sån igentligen. I valiga fall är allt bra och jag är då glad av mig vill jag lova. Men ibland känns det som att lite av livet hänger på håret.

För annars är jag väldigt glad över att vara jag. Vem skulle inte vara det? Så fin som jag är!


Kommentarer
Postat av: andrea

hahahaha men fyy fan jag läste precis katrin zytomierskas blogg och så dök du upp! hahaha jag skrattar högt för mig själv, kan verkligen se scenen spelas upp innuti mitt huvud. brrrra gjort vedran! :D kram

2008-12-03 @ 15:59:47
URL: http://andreajobs.blogg.se/
Postat av: Jo

ditt hår e väl inte gult? rött? det e ju snyggt, iaf på bilden här. :)

2008-12-03 @ 17:48:23
Postat av: Emma

En sak bara.. "igentligen" stavas med e. Egentligen. Så ska det se ut. :)

2008-12-03 @ 20:04:47
URL: http://litenhatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0