Hej

Då var vi klara med dagen. Jag är dessutom superblond, det känns skönt.
Ni förstår inte villken lättnad. Jag köte ett annat starkare silver shampoo och den blekte det riktigt fint. Behöver bara använda det två tre dagar till så är jag helt vit. Det blir nice.

Idag har varit en kaotisk dag. Det var så smockat på stan att det var vänte köer för att komma in i vissa affärer. Förstår ni hur mycket folk som vandrar runt i panik inför jul här i London. Ett par affärer har stängt för att det inte finns något kvar att sälja. Det är sjukt!  
Men spänande för mig för jag har ärligt aldrig sett så mycket folk i hela mitt liv. 

Nu sitter vi här och bara tar det lungt. Alla är jullediga så vi har hela huset fullt av folk. Trevligt tycker jag.
Dem tycker dock att jag är osocial som sitter här vi bloggen så jag ska väl försöka avsluta lite fint.   Imorgon ska jag upp kolckan 7 på morgon för att följa med Joe på stan. Förstår ni?  Klockan 7, det är helt sjukt om jag ska vara ärlig. Jag menar det är julafton, Men som ni vet så firar man den 25 här så imorgon är inget speciellt här. Tråkigt nog.

Men vi hörs lite senare.

God jul på er förrresten, ni firar ju imorgon! Hoppas ni får en underbar dag med allt ni önskat er.
Men kom ihåg att det faktiskt inte är presenterna som är viktigast, det är tiden med familjen och lugnet.
Så njut!


Bild på mig och absolut vackra Ronja.

Kommentarer
Postat av: Knirr-Knarr

Vad var det för märke på Silverschampot? Något som man kan hitta i Sverige tror du? :)

2008-12-26 @ 00:22:09
URL: http://hector.blogg.se/
Postat av: joel

Visst är hon vacker Vedran!

Hoppas du har det toppen i England.

Sweden Represent

2008-12-26 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0