Hej

Hej Alla.

Förlåt för dålig uppdatering igår men dagen var helt fullsmockad med aktiviteter. Joe fyllde år nämligen så vi var ut på lunch och sen var vi på sstan och gick och efter det var vi på middag och sen pub runda och hela köret.  Jag har massa bilder från igår som jag kommer lägga upp idag och berätta mer om allt som hände..

Idag är det planerings kväll här hemma. Det konstiga är att vi alltid bokar upp oss  på att folk ska komma över hit på just  Måndagar. Som jag tidigare har skrivit så är måndagar städerskans lediga dag. Vem får städa?
Jo jag,
För det måste ju vara fint när folk kommer över. Så det är väl bara sätta igång och göra det bästa som går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0