Hej

Villken bra dag detta kommer bli. Jag känner det på mig.
Vår städerska är tillbaka och när jag vaknade för några minuter sedan så lyste hela huset. Hon kan verkligen sitt jobb.
Skönt att någon kan sådant!

Idag är Sabrina helt ledig villket började med att vi firade inatt. Jag vet inte riktigt vad vi firade men Sabrina hadde med sig Champange och rött vin. Så vi var några stycken här tills klockan blev en 5 på morgon. Väldigt mysigt.
Det var inget riktigt party utan vi satt alla och bara pratade och lyssnade på varandra. Hur mysigt är inte det?

Innan våra gäster kom delade jag och Sabrina på vårat favorit vin. Nämligen Pink! 
Vi fixade oss ihopp och skvallrade om allt som hänt under veckan. Pratade gamla minnen och våra nya!


Kommentarer
Postat av: Maria haddadi

härligt med städerska!;)

2008-12-16 @ 15:54:35
URL: http://mariahaddadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0