Godmorgon

Shopping idag ska det blir. Sabrina åkte nyss till jobbet och jag ska på en sångkurs som håller på till halv 2.
Efter det ska jag snabbt hem och byta om och sedan möta upp tjejerna på stan.
Det känns lite spänande att christmas shoppa i ett annat land faktiskt. Man vet aldrig vad man kan hitta.

Planerad middag ute är det också. Trevligt!  Här kommer lite bilder ifrån gårdagens middag.

  
  
  

Det var verkligen jätte god mat och det fanns allt möjligt att välja på.  Men det sjuka är att det fanns en godis buffe. Så man kunder ta en tallrik och plocka godis och det häftigaste som även fick mig att känna mig som en nyfiken 5 åring, choklad vattenfall. Coolt va?

Godis

choklad-vattenfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0