En tanke..

En liten video som jag försökte mig på att göra, jag är grymt dålig på det där, jag vet! Men man måste prova för att veta vad vi är bra på.  Jag är nästan duktig på allt, men inte det här.

Jag gjorde det dock åt mina vänner. Dessa personer som är med i videon är vänne jag saknar och vänner jag tycker om.
Så jag har gjort det åt er. 

Det är by the way jag som sjunger i bakgrunden utav videon. Så är ni nyfikna så är det bara att titta:)


I videon:  Vedran Calvin Bozic, Jenny Sundqvist, Sandra Bodin, Andrea Helander, Ronja Eriksson, Linda Sundkvist, Sabrina Beckett, Maria Jonasson, Lejla Selimagis.

Låt: Hero - Vedran Calvin Bozic


Det var de personerna jag hittade bilder på, på min dator. Självklart finns det fler där ute som jag saknar just nu! Ni vet villka ni är!

Kommentarer
Postat av: joel

Fan vedran, du kan sjunga!

Använder du nån form av auto-tune/vst eller sjunger du rakt av? Hur som helst var det grymt

2008-12-30 @ 19:13:34
Postat av: CALVIN

Tack Joel :) vad glad jag blir!

Ne du jag kan inget av det där, bruka spela in med inspelaren bara. jag är så kass på att lära mig program ahah

2008-12-30 @ 20:39:27
URL: http://calvinbozic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sök till idol för fan!

2009-01-01 @ 12:58:37
Postat av: Anonym

Haha idol har han redan provat & det gick ju som det gick ;b haha!

2009-01-02 @ 01:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0