blogg


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Jag måste bara fråga.. är du gay? (ta inte illa upp, det är ingen fråga med pikar) fick en "amir-känsla" när jag klickade mig in här.

ta hand om dig

2008-12-03 @ 03:36:57
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: (maria jonassons)erica

Vedran din sköning!!

Vad glad jag blev när jag såg dej på en mina favvo-bloggare!!!



Ditt hår: Det är verkligen svårt att få ett mörkt hår väldigt ljust och helst när du har mörkarefärgat det efter din förra blonderin. Det bästa är att ljusta upp det i "flera" steg (börja med göra slingor köra på med inpackning, göra slingor inpackning, slingor inpackning och när man sedan är nöjd med färgen på längderna, då tar man botten!

Så skulle absolut jag ha gjort.



Det är inte OK med sår i botten!!!



Jag hoppas det löser sej och att du har det bra "där borta" många kramar

2008-12-03 @ 06:51:26
Postat av: Mezgin

Jag skulle ha stämt dom! Vilka idioter som garanterar att det ska bli bra och i slutändan så förstör de bara. Vedran saknar dig, kom hem snart men jag vet att du har det jättebra i london.. Puss Puss <3

2008-12-03 @ 13:01:08
URL: http://mezgin.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är ju alltid svårt att bli blond men sådär ska det ju inte bli. Bra att du slapp betala iallafall. Sen har jag en fråga. Hur kan du vara en utav Dalarnas mest uppmärksammade och lästa bloggar när du har typ 0 kommentarer i snitt och man aldrig har hört talas om dig?

2008-12-03 @ 14:43:01
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0