Hello at ya

Nu har jag umgåts med mamma hela dagen och det har varit jätte roligt.
Vi satt och prata om allt möjligt och bara tog det lungt. Jag har även bokat in tid hos frisören nu på måndag så att
jag blir mörkhårig till preimären med musikalen. Känns bäst så.

Nu är jag hemma hos Sandra igen och hon är på jobbet. Så jag och hennes syster Anna ska ta en promenad förbi hennes jobb då både hon och Jenny jobbar idag. Dem kan behöva lite fint sällskap känner jag och då passar det bra med oss.


Jag och Maria innan ett uppträdande. Blond är jag och inte länge till.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Heeey my mate. :) Hur är allt med dig? Hur går det med the secret party event? haha, jag börjar bli grymt otålig :P



Ha det finast! ^^

2008-08-14 @ 21:30:51
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Sofia

Vi har köpt biljetter till showen :) Jag, christoffer och Kjerstin. Ska bli kul att se er!

2008-08-20 @ 01:25:04
URL: http://taidernutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0