Hej

Nu sitter jag här framför datorn igen. Har läst två bloggar som jag brukar följa och allmänt kollat runt lite. Idag ska jag nog bara ta det lungt för att hinna bli frisk tills imorgon - som om?
Får väl mima på musikalen imorgon eller något. Måste prata med någon och se hur vi gör om det är lika illa som idag.

Sandra och alla vill till Thai och äta, men det är så tråkigt att äta men inte känna smaken så då kan man lika gärna hoppa över. Så jag blir nog hemma ett tag inlindad i en filt, telefon vid örat, och en varm kopp te. Nice.

Till kvällen får jag hoppas att jag hinner friskna till så jag kan ta och gå ut eller något. Kanske en sväng förvi Dove med resten av alla friska ungar. Jaja vi får se.

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: sofia

Du måste bli bättre tills imorgon och dte tror jag att du gör. För imorgon då kommer vi, juryn! haha

Var med i en föreställning som vi gjorde i skolan i våras, det var väldigt roligt. Men ska försöka att komma in på något mer? har du några ideer om hur jag ska göra? kram kram

2008-08-28 @ 15:36:06
URL: http://taidernutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0