Hej Alla

Som vanligt så var det hur länge sen som helst. Jag har blivit super dålig på att ha koll på bloggen.
Men nu när sommare är slut och alla rutiner är tillbaka så gör jag comeback and you guys love it, I know.
Jag har haft väldigt mkt att göra den senaste tiden dock, som alltid.

Musikalen har stått i fokus den senaste tiden och vi har tränat tills vi andats, levt och gråtit grease. Nej inte så illa.
Men vad musikalen har blivit bra om jag får säga det själv. Rätt skapliga recencioner har vi fått också.
Det viktigaste utav allt är dock att vi har så jätte roligt tillsammans. Vi har verkligen haft så många minnen ihop nu, men nu återstår det roligaste, nämligen att möta publiken.
 
Preimären har vi redan haft och den gick fantastiskt bra, det är alltid lika roligt att stå på scen framför ett helt fullsatt maxim.
Så om ni inte har bokat biljetter till musikalen - GÖR DET!   Om inte annat får ni se mig live i två timmar ;)

Mer nytt är att Dove har flyttat nästan granne med mig så vi är väldigt mycket där nu för tiden.
Ronjas kärlek Joel har flyttat hit ífrån Stockholm (!) Joel hur kan du?
Det är också roligt att träffa dem, nu när de varit och ränt ifrån oss hela sommaren.

Andrea fick åka till Thiland utan både mig och Sandra, jag hadde ju visst musikal trots bokad biljett! Haha hur korkad kan man vara.
Bokar biljett och tänker åka dagen innan premiären? WHAT! Sandra var inte bättre hon heller då hon hadde skola och allt annat.
By the way har ja blivit mörk igen! Ja jag är no longer Blond.
Dock färgade jag håret för musikalens skull. Så fort musikalen är över så går jag back to Blond!

Bilder kommer jag lovar!!!!!!

PS Jenny ville bli nämnd så jag lägger in en bild på henne här. Dock en gammal bild.
Hon har ju gått ner till under size zero nu ju! Love that girl! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0