Godmorgon

Hej Alla!

Nu har vi vaknat här hemma hos Sandra och det ska jobbas idag för oss. Igentligen är det inte riktigt min grejj
men jag känner faktiskt för det idag.
Sandra poppar musik på högsta volym så man blir helt så där party sugen. Det är alltid så när man vaknar här. Så jäkla bra början på dagen.

Den här veckan ska vi uppträda med Grease på nostalgi dagarna här i Borlänge. Ni läsare som bor i närheten måste ju komma och titta. Sen hoppas jag att det är många av er som bokar biljetter till föreställningarna.
Biljetter finns hos någon av turistbyråerna, Ticnet eller ATG-ombuden och kostar ynka 195 kr!


Nej nu ska jag ner och prata lite med Sandra!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kramar fran ditt hemland. Det e jattevackert & intressant har. Ha de bast!

2008-08-12 @ 00:08:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Ha en bra pratstund med din Sandra! ;)

2008-08-13 @ 20:29:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0