Bilder

Ifrån Gävle

   
  
   

Jag måste nämna ett par sköna citat ifrån den dagen.

Ett samtal mellan Daniel som satt i idol juryn och Sandra. Vi sitter i en lokal där det är knäpp tyst.
Folk ska in till juryn och det är bara killar i hela lokalen.

Daniel:
Det finns kaffe och mackor och är det något ni vill ha så säg till
Sandra: En kille tack!
Daniel: Skojjar du?
Sandra: Nej det är ju rena buffen här så varför inte.
_____________________________
Jag: Linn, har du sol-pudret med dig?
Linn: Ja gud ja det har jag alltid:
Sandra: Alltså skojjar ni två med mig?
Jag och Linn: Va?
Sandra: VI har åkt till Gävle och Vedran har haft audittion. Det har varit värsta dagen och ni börjar fixa er på tåg resan HEM. Ni ska ju ha dansträning. Alltså det är som att det är viktigare att se bra ut där än nu när vi har rest bort.
_______________________________________


Musikal festen

  
  
 


Kommentarer
Postat av: Antonia Martin Dufva

:) Men, där är ju Robin och hans pojkvän Sebastian! Visste inte att du kände Robin, eller känner och känner ni har iaf gjort en musikal tillsammans! Fasen, världen är liten. Me like! -Ta hand om dig! (Hehe, lät lite som en loreal reklam där "ta hand om dig")

2009-02-09 @ 21:53:28
URL: http://vondufva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0