Underbar dag

Villken härlig dag det har varit. Det är verkligen underbart att sommaren är på väg.
Jag hoppas verkligen att det blir lika fint i Karlstad imorgon. Någon som vet?
Imorgon ska jag stå i kö för idol och även på rep inför ett brölopp. Det är faktiskt bara det andra bröloppet jag gått på i hela mitt liv.

Jag sitter och funderar på villken låt jag ska sjunga. Det känns som att hela den här idol resan inte alls blivit planerad. Det var ganska tursamt att bröloppet var i samma stad och samma tid. 
Sen är det detta med kläder, jag hatar när jag ska på något viktigt och jag inte alls vet vad jag ska ha på mig.
Dessutom måste jag komma på hur jag ska få ner fägen i ansiktet. Idag syns det verkligen att jag solat. Jag är halvt brun och sönder bränd röd samtidigt. 45 minuter kanske var lite för mycket.

image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0