Skolan

Hej, nu är jag i skolan med Lejla. Vi sitter och pluggar lite smått och jag är på så bra humör idag.
Tro det eller ej men jag la mig 22:00 igår så jag har sovit hur länge som helst och är super utvilad.  Vi har köpt oss en varsin frukos macka då vi inte hann äta hemma.
Idag jag har jag inte så jätte mycket i skolan och det känns jätte skönt. Jag gillar när jag själv kan välja att plugga istället för att bli påtryckt ett arbete.

Ute är det blöt snö som faller och jag börjar bli trött på det där. Vad är problemet?
Borde det inte vara vår för länge sen, eller?   Det borde vara lite halv varmt ute så man kan gå med solglasögon och sitta på en ute servering med en latte och skvaller.   

Just ja, ni får inte glömma att titta på svt den 19:de, då jag är med i programmet glasklart som sänds på kanal 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0