Shopping

Oj villken tråkig dag. Det är värsta tråkiga vädret och då mår man som bäst när man får lite shopping tid över. Då man bara kan gå runt och bara titta på allt fint och köpa det man vill.
Jag är verkligen så glad över sådana studer för dem gör verkligen vissa dagar värda att gå upp till.    Snart är det dags för studentkryssning villket känns helt underbart.   Det är tydligen jätte många utav mina gamla klass kompisar som ska gå och då blir det ännu mer roligt. Linda, jag och Lejla har verkligen letat i Stockholm efter kläder som passar denna natt och gud vad vi har hittat.

image232
Denna kofta är helt rätt. Visst jag vet att sommaren är på väg men det blir kyliga nätter och kvällar.
Dubbel knäppning är så helt rätt. Love it and it loves me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0