Plåtning

Själva plåtningen gick jätte bra och ganska fort. Blev upphämtad hemma hos mig utav fotografen.
Sedan åkte vi till en stor kulle här i Borlänge. Det lustiga var att jag fick göra sådan "hopp" bilder som jag igentligen inte tycker om. Inte för att dem inte blir bra, för allt jag gör blir kanon. Men just att jag inte är så mycket för att skutta.
Men han fick mig till slut att springa över den där kullen och jag hoppa vill jag lova. Bilden vart as snygg och jag är jätte nöjd med den. Sen fick jag prova att sitta och även vanliga porträtt bilder. Alla blev bra!

image296

Kommentarer
Postat av: hanna

klart allt du gör blir kanon!:) kraaaam

2008-04-17 @ 02:17:49
URL: http://hanniiisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0