planer

Nu sitter jag och kollar på biljetter till Växjö, eller snarare hem därifrån till Borlänge. Andrea som jag skrivit om tidigare i min blogg går på växjö konst och designe gymnasium där. Hon ska nämligen tillsammans med de andra i sin klass ha en modevisning där dem själva har gjort kläderna, grymt kul!
Andrea's mamma ska åka ner och titta så jag och Sandra åker med ner i bilen med henne och sen stannar vi där en vecka. Ska bli jätte roligt att se hur hennes liv är där nere.
Jag vart dessutom shockad över hur billigt det är att åka tåg ända där ifrån hem. Så nu är jag jätte pepp på att prova Växjö!

Jag kommer ihåg när jag börja 1:an på falufri så var det meningen att jag skulle hoppa av och sen byta ner dig och flytta. Jag såg fram emot det jätte mycket, men vågade till slut inte. Jag är jätte feg när det gäller sånt.
Jag är nog den typiska personen som skulle kunna sitta hemma och sen få för mig att åka till london och bara göra det. Men när det kommer till att flytta blir jag helt stel. Men snart är det dags. Kan inte bo kvar här för alltid eller
 hur.

EDIT: Fick ju höra att det faktiskt var Andreas goa mormor (Gunn Helander) som ska köra, och inte hennes mamma :)



Gick igenom alla bilder på datorn och hitta en till åren kommen bild på mig och Ola. Helt döda båda två!


image347

Kommentarer
Postat av: Gunn Helander

De är Andreas mormor som skriver.Andreas mamma har ingen bil så det blir mormor som kör.

2008-04-24 @ 02:38:32
Postat av: PIA

alltså vedran har du träffat min man?? :O
åå va fin han är ! :)

2008-04-24 @ 14:22:26
URL: http://piaryden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0