Oh happy day!

Hej eller lättare sagt godmorgon då kl nu är 6:00 och jag hunnit äta frukost, duchat och börjat göra mig iordning.
   Eller jag är faktiskt snart helt klar, ska bara platta och fixa håret.

Ska möta Ramma, Lejla, Linda och Jonna på tågstation halv sju och där ska vi väl inhandla något gott att knapra på under tågresan. Jag är jätte sugen på en latte så det får nog bli en sådan med en cigg till.  Underbart!
Jag längtar tills vi är framme, eller kanske inte då jag kommer få panik över oron att inte hitta SVT studion och komma sent. Men det löser sig nog.

Ja, idag blir man 20 då, och det känns faktiskt inget speciellt måste jag säga. Det är lite tråkigt att man inte kan ha samma lycka som när man var typ 9 och fyllde år.  När man blir 18 och äldre är botox sprutor det enda man ser, när tanken om ett år till på nacken visar sig.  

Ska också försöka hinna fika med Bella, lite svårt när båda har ett tight schema dock. Inspelningen tar ett par timmar ändå och Bella är jämt inbjuden någonstans att göra någonting. Tänk va kul ändå!  Love her!

Ni får ha en jätte fin dag alla, så ska jag skriva lite när jag kommer hem.
Love me!

image211

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS VEDRAN!!!!!!

2008-04-03 @ 10:05:03
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se
Postat av: Helena

Grattis på födelsedagen Vedran!! Och hoppas TV-inspelningen går jättebra - du är ju en riktig teaterapa så det bör ju gå galant! He he.

Och du - glöm botox, du lär inte behöva det på tio år eller mer, om du nu absolut måste fixa rynkor som ju faktiskt kan vara lite sexigt ;)

Kram!

2008-04-03 @ 11:51:31
Postat av: Dennis

Taaaaaaaaaaack! :P

Grattis också självklart! Ha en trevlig dag och en fin fika med Bella, haha!

Take care

2008-04-03 @ 17:53:20
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Marre

Grattis och lycka till nu! :)

2008-04-03 @ 18:40:59
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0