musikal

Nu har jag duchat och är på väg att fixa iordning mig, solen lyser och jag har ett leende på läpparna. GRYMT!
Ska iväg till musikalen och träffa alla igen. Det har varit så mkt den senaste tiden så musikalen har kommit åt sidan och jag har knappt sett någon därifrån. Saknar alla och speciellt Maria!

Sen är det meningen att jag ska möta upp Jenny på stan, men vet ej när jag slutar idag så vi har inte bestämmt något speciellt än. Vi får se vad som händer.
Måste komma ihåg att ringa Sandra så vi kan planera växjö lite mer nogrant. Skulle va bra att veta när man kommer hem och sånt.

Men jag hör av mig under dagen. Solsken till er!

image371

Kommentarer
Postat av: Maria J

åååh va gullig du är, saknar dig med! :)
stooor kram, ses imorgon på träningen klockan 18.00 .. :)

2008-04-28 @ 23:23:58
URL: http://mariajonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0