Lunch

Har just varit och lunchat med Lejla, Ramma, Jonna och Madde. Trevligt var det.
Blev dock lite sen in till Falun, men att bli perfekt tar tid och den tiden är jag värd. Satt på bussen på väg till Falun och tog en massa kort på mig själv, och gud så jag är fin. Känner mig faktiskt jätte nöjd.

Har fått lite hjälp utav min "life coach" Angie idag.  Hon hadde tröttnat på mina sega inlägg i bloggen och tyckte att nu fick det vara nog!  Så med ett mejl som hette "vinna eller försvinna, villket föredrar du?" fick jag då höra på ett och annat. Så nu kännde jag själv att det fick vara nog. Jag är fan ingen som ger mig, eller helt plötsligt börjar ta det lungt. Jag är fan starkare och bitchigare än någonsin nu så varför ställa mig i spar-läge när jag har som mest att ge!       Varför hålla på och klaga när allt flyter på som det ska. Solen skiner för fan, så nu ska jag skina jag med!

Tack Angie för knuffen i rätt riktning !

image293

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0